Generalforsamling i Elverfolket 2022

Tirsdag d. 1 marts kl. 19:30 på Kulturkasernen,
Kasernevej 43,  4300 Holbæk

Hør om Elverfolkets teaterforestillinger det seneste år og deltag i debatten om fremtidige forestillinger og aktiviteter. Meld dig som frivillig, og vær med til at opstille og vælge bestyrelsesmedlemmer.

Generalforsamlingen foregår efter følgende dagsorden, som beskrevet i vedtægterne:

1.    Valg af dirigent
  2.     Formandens beretning om årets arbejde og aktiviteter
  3.     Debat og spørgsmål vedr. årets aktiviteter
  4.     Økonomisk beretning fra kasserer
  5.     Bestyrelsens forslag
  6.     Indkomne forslag
  7.     Fremtidige aktiviteter :
  8.     Bestyrelsen fremlægger repertoire/aktivitetsplan for indeværende sæson
  9.     Forslag til aktiviteter for næste sæson
  10.     Valg af stemmetællere
  11.     Valg af bestyrelsesmedlemmer
  12.     Valg af interne revisorer
  13.     Evt.

Se mere på www.elverfolket.dk og tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvis du vil vide, hvad Elverfolket har planer om i fremtiden.

Indkomne forslag til dagsordenen, skal være os i hænde, senest onsdag  d. 24. februar 2022. Forslag sendes til kontakt@elverfolket.dk

Ønsker du at opstille til bestyrelsen, så send os gerne en mail på kontakt@elverfolket.dk, , men du er også velkommen til at meddele det på selve generalforsamlingen. Er du tvivl om hvorvidt du skal stille op, så er her lidt overvejelser  at tage med i betragtning.

• * Brænder du for teater og frivilligt arbejde?
    • Det er til tider omfangsrigt at lave frivilligt arbejde, men også givende og sjovt. Det går bedst når alle brænder for det og gør en indsats.
  • * Er det muligt for mig at have stabilt fremmøde?
    • Vi forventer at man er aktiv i bestyrelsen og prioritere at deltage i vores møder så vi er beslutningsdygtige og handlekraftige.
  • * Er jeg klar til at bidrage til styregrupper og udvalg?
    • Vi forventer at man sidder i minimum en styregruppe pr. valgperiode. Ligeledes at man deltager aktivt i vores forskellige udvalg. På den måde kan foreningen bedst forsætte alle vores aktiviteter.
  • * Er jeg frisk på at dele mine meninger og erfaringer?
    • Vi ønsker differentieret debat så vi har det bedst mulige grundlag for beslutninger.

Der vil igen som tidligere være mulighed for spisning og hygge inden generalforsamlingen, fra 18.45 til 19.30. Ønsker du at spise med, så kan du enten sende kr. 20 til MobilePay på 68511, og husk at skrive navn og “generalforsamling” i beskedfeltet, eller sende en mail til kontakt@elverfolket.dk og betale på dagen.

For at kunne stemme til generalforsamlingen, skal du være medlem på dagen. Du er medlem, hvis du i forbindelse med en forestilling i 2022 har betalt medlemskab, har købt medlemskab på  medlem.elverfolket.dk, eller betaler på dagen.

Vi glæder os til at se jer
Mvh Elverfolkets bestyrelse